Japońskie nawyki żywieniowe

Dieta kapuściana polega na korzystaniu przez 18 dni z góry narzuconego jadłospisu. Zawiera 3 posiłki dziennie, bardzo ważne jest przestrzeganie terminów ich jedzenia: obiad powinno się zjeść między godziną 12 a 14, a kolację przed godziną osiemnastą. Dieta składa się z chudego mięsa, jajek, warzyw i niewielkiej ilości owoców, eliminuje wprawdzie produkty zbożowe, słodycze i alkohol. Nakazuje picie 2 litrów wody lub zielonej herbaty na dzień, dopuszcza picie czarnej kawy z kostką cukru w celu obudzenia organizmu.
Zalety: - plan ma na celu obniżenie masy ciała na poziomie 10-26 kg przez okres 13 dni - banalne jak i szybkie w przygotowaniu posiłki
Minusy: - osłabia ciało - wiąże się z prawdopodobnym ryzykiem wystąpienia niechianego efektu jo-jo po jej zakończeniu - nie gwarantuje wielu witamin i składników mineralnych - jest nadzwyczaj ciężka, wymaga wielu poświęceń - stosowanie diety dłużej niż przez 13 dni jest szkodliwa dla organizmu Próbując stosować tą dietę powinno się poważnie podejść do tematu ponieważ rygorystyczność diety, oraz ryzyko jakie niesie dla naszego ciała jest bardzo duże. Tym samym powinniśmy odpowiednio przemyśleć używanie tej diety aby chęć schudnięcia na wadze nie doprowadziła do nieodwracalnych zmian w naszym organizmie. za każdym razem wybierajmy produkty z najwyższej półki. W przypadku zauważenie pierwszych niepokojących objawów zalecane jest zaprzestanie używania diety i niezwłoczne pójście do lekarza w celu skontrolowania stanu naszego zdrowia. Żadna dieta nie może być bardziej ważna od naszego zdrowia, które możemy stracić bezpowrotnie.

Autor: jagody acai uprawa